Homemade home

Homemade home

2012. január 27., péntek

Újrahasznosítok...

Újrahasznosítani próbálok általában mindent.Ez tulajdonképpen jó és takarékos dolog.A legtöbb dolgot az otthonomban használt cikk kereskedőktől és a családomtól szereztem be.Szerintem ez jó dolog.Amellett,hogy a környezetemet is kímélem vele kellemes kikapcsolódás is.Néha túlzásba esem a gyűjtögetéssel,például nálunk nincsen szelektív hulladék gyűjtés.Ezért sajnálom kidobni az üres, már nem használt befőttesüvegeket.Innen jött az ötlet ha már meg vannak új tartalommal töltsem meg(a befőtteken kívül,amit majd a nyár elején kezdek el és egész őszig folytatni is fogok.Amíg van gyümölcs.).Mécsestartót csináltam az egyikből és szerintem még fogja követni jó pár darab kisebb-nagyobb méreteben.Az apró teamécseseket sütemény sütő formába tettem.

4 megjegyzés:

  1. Befőttesüvegekből én is csinálok mécseseket.
    Imádom az ilyen ódo ládikókat.Mit tartol benne?
    Andi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "féltett" kincseimet, az apró emléktárgyakat, amiket a lányaimtól kapok tárolnám a kis dobozban.De mivel van egy nagyon kíváncsi ötéves a családban aki mindent "kisajátít",ezért Barbie baba kiegészítők vannak benne jelenleg.:)

      Törlés
  2. Nagyon meghitt hangulatot áraszt a fotód! Olyan szép....Én is szeretem régi sütiformába tenni a mécsest, tök jó nem? :)És az angyalkákat is szeretem, meg a csipkéket is, meg a gyöngyöket is...megmegmeg... :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a ládikád tetszik nagyon. Nekem is van örökölt darab, több méretben is, de a leányzóm már kisajátított egyet. A többit majd megmentem. A képkeretet Te festetted újjá? Úgy egészében nagyon hangulatos a kép.

    VálaszTörlés