Homemade home

Homemade home

2010. január 13., szerda

Elkezdődött egy új év



Avagy úgy szép az élet ha zajlik...
Január 4-én leültem a számítógép elé,hogy megírjam az első blog bejegyzésem,de a számítógép nem működött.Tele volt vírussal és nem engedett semmihez sem hozzáférni.Elkellett hívnunk egy kedves informatikus barátunkat ,mert nekünk megállt a tudományunk.Ő azt mondta,hogy mindent le kell pucolni a gépről mert újra kell telepíteni.Nagyon megilyedtem,mertsok kép van a gépen ami fontos nekem.De,szerencsére le tudta menteni valamennyit.
Már kezdtem megnyugodni,hogy a pech szériának evvel vége.Amikor január 6-án elpakoltam a karácsony kellékeit,egy nagy pukkanást hallottam és elkzdődött folyni a kandallónkból a víz!Kilyukadt.Azt sem tudtam,hová kapjak,de szerencsére eltudtam érni a férjem és hazatudott jönni.Így nem történt "nagyobb" baj.Már mint nem ázott el a padló és az összes bútor,mert otthon voltam.A kandallót elvitték éscsak hétfőn hozták vissza.Addig nyaraltunk egy kicsit anyukáméknál mert nem volt fűtésünk.Most mindent ellep a por,pedig már háromszor kitakarítottam(már amennyire lehetett),mert még nincs körbeépítve a kandalló.Talán majd szombaton kész lesz.Addig is elkészítem a mozaik burkolatot a törött csempék helyére a kandalló elé amit már egy ideje tervezek.Nem csináltam volna meg mostanában ha ez nem történik meg.Egyúttal mindjárt megejthetem a tavaszi nagytakarítást is.Minden rosszban van nalami jó!

3 megjegyzés:

  1. Ó Gabi,

    látod tényleg minden jóban van vmi jó, remélem most már minden rendben lesz,

    milyen mozaik is? felcsigáztál-)

    VálaszTörlés
  2. A héten remélem elkészülök vele és akkor majd felteszem!:)

    VálaszTörlés
  3. Latod Gabikam, az eletben semmi sem tortenik veletlenul! Remelem mire hazajovok mar lathatom is az uj remekmuve(i)det! :) Marcius 2. feleben jovok!
    Nekunk is sokaig rossz volt a gepunk, es mondjak is, hogy talan ujra kell nemsokara telepiteni, ugyhogy en is igyekszem mentegetni CD-kre ami mentheto... :)
    Sok puzsi,
    Moni

    VálaszTörlés