Homemade home

Homemade home

2009. december 10., csütörtök

Meglepetés!!!

Amikor ma délután 1/2 5-kor hazaértem az ablakban egy csomag várt!Nem tudtam mire vélni, kitől kaphattam?Amikor kibontottam,a tetején egy helyes kis dobozt találtam alatta meg sok-sok citromot.Igazi nem boltban vásárot citromot!Most már teljesen leesett,hogy kitől van!Móni barátnőm küldte az Adria partjáról!A dobozkában 3 karácsonyfa dísz volt és nagyon finom mézespuszedli
amit Encikém rögtön meg is dézsmált.Nagyon szépen köszönöm Mónikám!Ez igazi MEGLEPETÉS volt!

1 megjegyzés:

  1. Orommel olvastam, hogy ekkora oromot szereztem! Sajnalom ugyan, hogy nem tobb, de tobb fele sutogettem es igy mindenkinek egy keves jutott a sutimbol is, meg a ♥-embol is! (Utobbibol valakinek tobb!!!) :)
    Orulok, hogy irod a blogot es a lathatoan (olvashatoan...) jobb hangulatodnak! Kovetlek ezentul is meg surubben, mint eddig! Irj sokat es csinalj sok szep dolgot az ugyes kezeiddel!!!

    Millio puszi es irok a napokban, talan meg Karacsony elott, ha ket suti es egy porszivozas kozt lehuppanhatok egy kicsit a gep ele...

    VálaszTörlés